Has de iniciar sessió abans de poder publicar un comentari.
Exercici de rebot (3x3)
Exercici
Exercici de rebot (3x3)
Els jugadors es col·loquen tal com indica el dibuix. Quan el jugador 8 passa a qualsevol dels altres tres, el receptor tira a cistella, mentre els tres jugadors de la línia de fons fixen els seus defensors per tancar el rebot. La primera opció és sortir al contraatac cap a la cistella contrària. Si el rebot és ofensiu, es continua amb un 3 contra 3 a la mateixa cistella, amb l'obligació de fer, com a mínim, una passada al pal baix.
Creada per: Michael Jordán Garcia
1 pas
0 m'agrada 0 guardats
Publicada en:
Comparteix
#Jugades de bàsquet de mitja pista #Exercicis de bàsquet d’equip
FAQ: Jugades de Bàsquet per Ofensiva a la Mitja Pista
FAQ: Exercicis de Bàsquet per Millorar Cooperació i Comunicació a la Pista
Comentaris
Fes el primer comentari sobre aquest diagrama. O proposa una alternativa.